Autorius: Aurelijus Veryga Šaltinis: https://www.facebook.com/aurel... 2014-11-06 00:45:34, skaitė 8104, komentavo 1
Siūlau paskaityti kokias "ekspertizes" siuntinėja Lietuvos laisvosios rinkos institutas dėl alkoholinių gėrimų reklamos ribojimų. Kas antras žodis melas arba niekuo nepagrįstos manipuliacijos. Man įdomiausi du punktai, kur LLRI "remiasi mokslu", tai, kad reklamos draudimas nemažina vartojimo ir kad mokslininkai dėl to nesutaria, o kitas, kad reklama neskatina didesnio vartojimo, o tik lemia produkto pasirinkimą.
Sekančiuose komentaruose įkelsiu informacijos šaltinius apie tai, ką šiuo klausimu iš tikrųjų mano mokslininkai, ir kad reklamos draudimas yra viena pagridinių Pasaulio sveikatos organizacijos rekomenduojamų priemonių.
Bet mano klausimas jums visiems: ar negali būti ir ar nėra jokių priemonių ir atsakomybės už tokį sąmoningą melavimą ir valstybės institucijų klaidinimą, vykdomą kontoros, kuriai už tą melavimą suinteresuotos verslo grupės skiria nemažus pinigus?
---
LDiena.lt: visiškai nieko keisto, žinant kas finansuoja šitą taip vadinamą "institutą" - http://www.llri.lt/prisidekite/llri-remejai
Tiesiog reiktų vieną kartą uždrausti visokios sukčių ir vertelgų kontoroms savo pavadinime naudoti valstybės pavadinimą bei mokslo įstaigas imituojančius terminus.